fredag 7 oktober 2011

dags att byta strategi

Jag menar att inte vara med i debatter för att man inte vill stå på samma sida som Sverigedemokraterna. Det enda som händer när man tar sådana här töntiga beslut är att SD får sin röst hörd, medan V och S inte får sin röst hörd. Det räknade ett barn just ut. Ett 3-årigt, snorigt, gnälligt barn räknade just ut det.


Jag kanske (verkligen) inte heller vill stå på samma sida som Jimmie Åkesson men det tvingar ju ni mig till nu! För jag tycker också det är barnsligt. Men bara för jag tycker det är barnsligt betyder inte det att jag förespråkar assimilation, vill starta krig mot islam, eller att jag är emot homoadoption och fri abort efter tolfte veckan. Jag tycker liksom bara att det är barnsligt. Barnsligt och dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar